תכנון והקמת בריכת שחיה – טיפים לבעלי בריכה בתחילת הדרך
MAGEN ECO ENERGY SOLAR POOL HEATING SOLUTIONS

תכנון והקמת בריכת שחיה – טיפים לבעלי בריכה בתחילת הדרך

תכנון יעוץ והקמת בריכת שחיה

1. התחילו ברשימת משאלות

ייתכן ואתם חולמים על בריכת שחייה כבר שנים, ואתם יודעים אפילו איזה בעיצוב בריכה אתם רוצים. ההמלצה שלנו היא ללמוד על הטכנולוגיות החדשות בתחום, לאסוף רעיונות וליצור את בריכה עליה חלמתם. לאחר שתעשו שיעורי בית, אז תהיו מוכנים לדבר עם קבלן בריכות. קבלן בריכות יעזור לכם לקבוע ולהבין  כיצד אתם רוצים להשתמש בבריכת השחייה שלכם. הוא יציע  סגנונות, חומרים, עיצובים ושרטוטים שיהפכו את החלום שלכם למציאות.  לעתים קרובות קשה לבטא את הרעיונות שלכם במילים. בוני בריכות ומעצבים יעריכו כשתגיעו אליהם עם תמונות ממגזינים, גלריות תמונות של בריכות שחייה, או אפילו תמונות יפות מהחופשה שלכם. זה ייתן  הבנה מה בדיוק אתם רוצים וכיצד לשלב את העדפות הסגנון והעיצוב שלכם בעיצוב בריכת השחייה מה שיבטיח לכם שאתם והקבלן מדברים באותה שפה. 

בAVIA  מקפידים על הקשבה ללקוח ולרצונותיו. התהליך מתחיל בהקשבה ובשיח בו שני הצדדים מקשיבים לרצונות , ליכולות לרצוי ולמצוי –  בלי תהליך מקדים זה אנו לא מתחילים! 

תכנון יעוץ והקמת בריכת שחיה
בריכת פיברגלס קרבון קרמית משווקת ומותקנת על ידי AVIA POOLS בתמונה: דגם FUN 100

2. עשו מחקר ותבחנו איזה סוג בריכה מתאים לכם

חקרו את שלושת סוגי בריכות התת קרקעיות הקיימות. חקרו בצורה מעמיקה  מה מתאים לבית שלכם.  בריכת שחייה היא השקעה, כמו רכב או בית. לא הייתם קונים כל בית בכל מקום, נכון? אותם כללים חלים כאשר חושבים על עיצוב הבריכה שלכם. אתם יכול לבנות את הבריכה שלכם מבטון, פיברגלס או מויניל (מתועשת) . וזה רק הצעד הראשון.  יש לתת את הדעת על הקופינג, מערכות ניקוי, מערכות סינון , מערכות חימום ועוד. ידע והבנה תאפשר לכם לדבר בשפה של קבלן  הבריכה שלכם ולהיות בטוחים יותר בתהליך קבלת ההחלטות.

 בAVIA אנו מעריכים את הרצינות של הלקוח ושמחים לתת לו תמיד את המענה לכל שאלותיו כחלק מהמחקר שלו בהשקעה חשובה זו. אנו מספקים מידע כולל הן בפנייה ישירה אלינו והן במתן מידע וידע בבלוג המתעדכן כל הזמן כל זה על מנת שהלקוח יגיע להחלטות הטובות ביותר עבורו מכל הבחינות. 

בריכת פיברגלס קרבון קרמית משווקת ומותקנת על ידי AVIA POOLS בתמונה: דגם FUN 74

3. בחרו את קבלן הבריכות שלכם

מצאו קבלן בריכות אמין. לאחר שהחלטתם להיות בעלים  של בריכת שחייה, הדרך הטובה ביותר להבטיח תהליך בנייה חלק היא לבחור בעל מקצוע מנוסה בבניית בריכות שחייה. בדקו  עם חברים, קבוצות ברשתות החברתיות בתחום הבריכות ועוד. שוחחו עם מספר מועמדים ווהבינו את תפיסת הבנייה שלהם. בונה בריכות טוב יציע דוגמאות לעבודותיו, יספק הפניות (הקפד לבדוק אותן), ויוכל לענות על שאלות רלוונטיות. אתם תעבדו עם הקבלן הזה במשך חודשים רבים, אז בחרו  מישהו שאתם מרגישים איתו בנוח שמבין את חלומות עיצוב הבריכה שלך אך בעיקר שיהיה זמין לכם, קשוב ואמין .

 דברו איתנו 👈👈 כאן 

תכנון יעוץ והקמת בריכת שחיה
בריכת FUN 100 בהרי ירושלים

4. קחו בחשבון את מזג האוויר באזור מגוריכם

למזג האוויר במקום מגוריכם  יש השפעה על החלטות מסוימות של עיצוב הבריכה. אנשים המתגוררים באזור אקלים קר יותר צריכים לשקול היטב את מיקום הבריכה על מנת להאריך את עונת הבריכה. אלה שחיים באקלים לח יותר קוטפים גם את היתרונות של בריכה מקורה. באקלים ממוזג – מקומות שבהם אף פעם לא מתחמם יתר על המידה שיקול של בניית תשתית לחימום הבריכה הוא קריטי וחשוב. אולי תשקלו להוסיף כיסוי לבריכה לטובת שמירה על אנרגיה וחסכון בהוצאות חימום הבריכה. אזורים קרים סוערים; אזורים עם עצים כבדים או מקומות קרים מספיק כדי לסגור בריכות שחייה לעונה, אלה יצטרכו בוודאות כיסוי לבריכה. כיסוי הבריכה יסייע גם באידוי, ירחיק עלים ופסולת, או יגן על בריכת השחייה כאשר אינה בשימוש. רבות מהאפשרויות הללו הן רעיונות טובים שכדאי לחשוב עליהם עבור הבריכה שלכם, ומזג האוויר המקומי שלכם עשוי להיות פקטור בהחלטה הזו. 

בAVIA אנו רוצים לקוחות מרוצים ומבינים שחסכון ויעילות הם חלק חשוב ומשמעותי לבעלי בריכה לכן ניתן את היעוץ וההכוונה מתוך רצון לייעל ולחסוך ללקוח בעלויות ובהוצאות מיותרות. 

5. איך תרצו להשתמש בבריכה שלכם?

עצרו וחשבו מדוע אתם מתקינים בריכת שחייה. זה לילדים שלכם? בשביל לארח? האם לצורך השקעה?  מענה על שאלות אלו יעזור לכם לומר לך בדיוק איזה סוג של בריכת שחייה אתם רוצה. בריכת שחייה לילדים עשויה לכלול מגלשה ואזור שכשוך. אז מן הסתם לא תצטרכו גימור אריחי זכוכית ברמה גבוהה או קצה נעלם. אבל אם אתם  רוצים משהו מושך מבחינה ויזואלית כמו שהוא מהנה לשימוש מן הסתם תשקיעו בקופינג איכותי ומעוצב לדוגמא. 

AVIA POOLS : לקוח עם רעיון ברור לעיצוב הבריכה שלו הוא החבר הכי טוב של קבלן הבריכות מה שמבטיח פרוייקט מוצלח !

תכנון הקמת בריכת שחיה
מהו התקציב לבריכה שלכם ? צילום : Getty

6.תקציב

קבעו  תקציב. אתם בטח כבר יודעים מה אתם מוכנים להשקיע על בריכת שחייה חדשה, אבל חשוב לדבר עם קבלן הבריכה שלכם כדי לאסוף מידע נוסף ולקבל סכומים הקרובים למציאות כמה יעלה הפרויקט שלכם. קבלן הבריכה שלכם יוכל להקשיב למה שאתם רוצים ולתת לכם הערכה והצעת מחיר כמה יעלה פרוייקט הבריכה שלכם. ייתכן שתצטרכו להתאים את התוכניות שלכם, או שאתם עשויים לגלות שיש לכם את המשאבים להוסיף לעיצוב הבריכה הראשוני שלכם. כך או כך, זה חיוני שגם אתם וגם הקבלן שלכם  יודעים מה התקציב שלכם מלכתחילה. זכרו שבריכה זו השקעה שדורשת תקציב. אל תחסכו בתכונות עיצוב הבריכה שאתם רוצים. התקנה מחדש של בריכת שחייה היא אף פעם לא קלה כמו ההתקנה הראשונית. לכן, אם חלום עיצוב הבריכה כולל את המגלשה או המפל השוצף מעל לוח הגרניט, אז לכו על זה. אם זה פוגע בתקציב, בדקו עם קבלן הבריכות היכן תוכלו לחסוך במקומות אחרים. 

בAVIA POOLS תמיד נקפיד על האיכות כדי שבעלי הבריכה יהנו מהבריכה שלהם לאורך שנים! לכן לא נהסס להגיד את האמת במידה ואין תקציב להשקעה בבריכה איכותית וטובה. אנחנו באמת בונים את הבריכות הטובות ביותר ללקוחות מרוצים להרבה שנים. אל תוותרו על איכות גם אם תצטרכו לדחות את הפרוייקט בכמה שנים במקביל אנו ניתן לכם כיווני חשיבה חדשים ומעניינים שיאפשרו לכם להגשים את החלומות ולחסוך היכן שניתן. נסו אותנו:)

חימום בריכה

7. קחו בחשבון עלויות לטווח הארוך

מלבד התכנון של בניית בריכה בעלות על בריכת שחייה דורשת תחזוקה,  אם אתם נוקטים בצעדי חיסכון  באנרגיה* ,תפעול הבריכה יכול לעלות הרבה פחות משחשבם. אבל עדיף תמיד  שיהיה לכם מושג מהן העלויות האלה. קחו בחשבון כמה מים יידרש כדי לשמור על בריכת השחייה שלכם מלאה, עלויות הניקיון ותחזוקת המים, וכל אביזרים  (כיסויים לבריכה, מסננים, משאבות וכו') שתצטרכו לרכוש.

*לחסוך באנרגיה !
קל מתמיד לחסוך בעלויות האנרגיה של בריכות השחייה. מארזים, כיסויי בריכה וטיימרים משאבות ותאורה יכולים כולם לשלם עבור עצמם בחיסכון באנרגיה תוך פרק זמן קצר. 

AVIA POOLS משווקת ומוכרת מוצרים ואביזרים הנדרשים לבריכה נותנת יעוץ והכוונה ושירות לתחזוקה חסכונית ויעילה של הבריכה  דברו איתנו 👈 צור קשר 

חימום סולארי
חימום סולארי לבריכת שחיה פתרון מושלם וחסכוני לחימום הבריכה שלכם!

8. היתרים , חוקים ושכנים

בדקו  את חוקי הבנייה באזור שלכם. כמובן שאנו עוזרים עם נושא ההיתקים , אבל זה גם רעיון טוב להכיר את הכללים בעצמכם. תרצו לברר לגבי היתרי בנייה, מגבלות בנייה, מדיניות רעש ועוד. הקפדה על ההיתרים ועל ההנחיות המקומיות ועל הביטוחים הנדרשים  יגרמו לכם שלא תתאכזבו אם לא תוכלו לקבל את עיצוב שחלמתם עליו בגלל אילוצים שאין לכם יכולת לשנות אותם וכן פחות כאבי ראש בזמן שתשחו להנאתכם בבריכה. 

AVIA POOLS  מלווה אתכם  מתחילת הרעיון ועד הקפיצה לבריכה 🏊‍♀️

חימום בריכה
משאבת חום טובה ואיכותית היא אופציה נהדרת לחימום הבריכה ולהנאה מבריכת השחיה כל השנה

9. חשבו ירוק

חלק נרתעים מבריכות שחייה מחשש להשפעה הסביבתית שלהן, אבל התעשייה עבדה קשה בשנים האחרונות כדי להפוך את הבריכות לידידותיות לסביבה. ניתן לחמם היום כמעט לחלוטין באמצעות אנרגיה סולארית. יש אפילו בריכות שחייה מסוננות בשיטות טבעיות  וחלופות אחרות שיכולות להחליף כעת טיפולי מים כימיים רבים.  כאמור, כיסויי בריכת שחייה עוזרים גם עם מים שאבדו באידוי, וחוסכים לכם זמן וכסף. 

AVIA POOLS מתמחה במתן פתרונות חימום מים באנרגיה מתחדשת וכן באספקת פתרונות טיפול ואחזקת בריכה ידידותיים לסביבה !

קופינג לבריכות שחיה
קופינג וריצוף לבריכה של חברת POOL STONS

10. גימור הבריכה

חשבו על גימור עיצוב הבריכה שלכם. קופינג, אבני שפה וריצוף  יכולים להוסיף לבריכת השחייה שלכם מכל הבחינות   . החומרים המשמשים לכל אחד משתנים – אבן, בטון, קרמיקה ואריחי זכוכית – ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. מוזמנים לדבר איתנו ולקבל ייעוץ ולבחון  את האפשרויות המתאימות לכם בעת יצירת עיצוב הבריכה שלכם.

AVIA POOLS משווקת את אבני השפה והקופינג האיכותיים של חברת POOL STONES