קופינג לבריכת שחיה אבן טבעית של חברת POOLSTONS
Pindos

קופינג לבריכת שחיה אבן טבעית של חברת POOLSTONS

אבני שפה לתעלות גלישה

יש כל כך הרבה גורמים ושיקולים כשמדובר בהתקנת בריכת שחיה בגינה, נראה כאילו אין סוף לקבלת החלטות. אחד המרכיבים העיקריים שאתם צריכים לבחור הוא קופינג (אבני שפה) לבריכה שלכם, רבים לא יודעים מהו קופינג לבריכה, מה תפקיד הקופינג וחשיבותו. במאמר זה ניתן  סקירה כללית על קופינג לבריכה, כך שתבינו  איך זה עובד, ממה זה עשוי, ואיך את תבחרו את הקופינג המושלם לבריכה שלכם. 

אבני שפה לתעלות גלישה

מהו קופינג לבריכה?

בארכיטקטורה, "קופינג" הוא כיסוי או כיסוי של החלק העליון של קיר, כדי למנוע נזק למים ולגרום לקיר להיראות אטרקטיבי יותר. באותו אופן, קופינג הוא הקצה הדקורטיבי סביב בריכה פנימית, המכסה את הקיר התת קרקעי של הבריכה. כאשר אדם יושב בקצה הבריכה כדי לשכשך רגליו במים, הוא יושב על הקופינג. הקופינג מגן על הקצה העליון של קיר הבריכה, ועושה גם עבודות חשובות אחרות. והוא נחוץ לבטיחות ותפעול של הבריכה. מדוע יש צורך בקופינג לבריכה  קופניג לבריכה מגן על קיר הבריכה, ומכוון מים שנשפכו או התיזו  מהבריכה. זה הכרחי בשתי דרכים חשובות:

  1. מבחינה אסתטית
     קופינג משפר את מראה הבריכה. קופינג יכול להיות עשוי ממגוון עצום של חומרים וכמעט בכל צבע או סגנון. הוא משלים את העיצוב החזותי של הבריכה, וומשתלב עם  אלמנטים אחרים של נוף ועיצוב.מגדיל את השימוש בבריכה   יש אנשים שמגלים שבקצה הבריכה נעשה יותר שימוש מאשר בבריכה עצמה. אנשים אוהבים לשבת על הקופינג, או נשענים עליו עם גופם במים בעיקר לצורך מנוחה. מכיוון שזה סף הכניסה לבריכה, קופינג הופך את שפת הבריכה לנוחה, מזמינה ומהנה.
  2. מבחינה פונקציונלית
     קופינג מגן על מעטפת הבריכה והקיר. הקופינג  מונע ממים לחלחל אל מאחורי מעטפת הבריכה ולגרום נזק לאורך זמן. הוא מכוון את זרימת המים.וגורם למים לזרום הרחק מהבריכה ולכיוון ניקוז הסיפון שלך. קצה הבריכה עשוי לאסוף התזות מים וטפטוף, אך הקופינג שומר על מים הרחק מהבריכה; משפר את הבטיחות. הקופינג הופך את שפת הבריכה לפחות חלקלקה, מה שהופך את הכניסה והיציאה מהבריכה לבטוחה יותר. הקופינג מפחית פסולת, את הסיכוי שעלים, דשא ושאר פסולת ייכנסו לתוך הבריכה; הקופינג מספק גישה לרכיבי תחזוקת הבריכה. הקופינג בבריכה מכסה את הרכיבים המכניים הפחות אטרקטיביים של הבריכה על שפת המים, ועדיין לספק גישה נוחה לתחזוקה.
אבני שפה לתעלת גלישה

קופניג לבריכה  יכול להיות עשוי מאריחים, לבנים, אבן, מלט ואפילו עץ וחומרים אחרים. הוא יכול להיות חלק מעיצוב בריכה, עיצוב נוף ועוד המגוון הוא עצום ובשל כך גם מבלבל.כאשר אתם  חושבים על הסגנון והחומרים לקופינג לבריכה שלכם, הנה כמה דברים שכדאי לזכור:

גינון ועיצוב סביבת הבריכה . סגנונות קופינג מסוימים פועלים טוב יותר עם אבן, בטון או חומרים אחרים. אם אתם רוצים שהבריכה שלכם תתמזג עם הסיפון, הפטיו, שביל ההליכה או הנוף הקיימים שלכם, תרצו לבחור את החומרים והסגנון התואמים.

בטיחות ונוחות. חלק מחומרי הקופניג בבריכה מחוספסים וחלקם חלקים. יש לתת את הדעת והחשיבה האם אזור הבריכה שלכם יהיה רטוב וחלקלק? האם אתם רוצים לשבת בנוחות על קצה הבריכה ? חישבו כיצד תיכנסו לקצה הבריכה שלכם ואז תחליטו באילו חומרים להשתמש. ייתכן שתרצו  גם להוסיף ציפוי שאינו מחליק לקופינג הבריכה שלכם, כך שתוכלן לקבל את המראה הרצוי, עם פחות סיכון של החלקות ונפילות. אנו ממליצים כמובן על קופינג אבן באיכות הגבוהה ביותר של חברת POOLSTONES 🙂 שאנו משווקים. אבן טבעית יכולה להיות מהממת מבחינה ויזואלית, והיא קופינג בריכה פופולרי מאוד. בין החומרים הטבעיים יש את אבן הטרוורטין ( travertine ) היא מועדפת כי היא נשארת קרירה יותר בשמש, והוא באופן טבעי עמיד בפני החלקה. אבן טבעית  עמידה מאוד  ומסוגלת לעמוד בחשיפה ממושכת לכלור, בעוד סוגים מסוימים של אבן הם פחות עמידים, ודורשים תחזוקה רבה יותר בסביבת הבריכה.

אבני שפה לתעלות גלישה

מעוניינים בקופינג לבריכה ? דברו איתנו !