קופינג לבריכה כל הסיבות לבחירה אבן טבעית של חברת POOL STONES

קופינג לבריכה כל הסיבות לבחירה אבן טבעית של חברת POOL STONES

קופינג לבריכה

סביר להניח שתחשוב על קופינג לבריכה אם אתה עומד לבנות בריכת שחייה בגינה שלך או לקנות בית עם בריכה. כמעט לכל בריכות שבתוך הקרקע יש קופינג סביב הבריכה. וכדי להפיק את המירב מהבריכה שלך, אתה צריך לטפל בו. אתה צריך לשמור לא רק על המראה הכללי שלו, אלא גם על העמידות והיעילות שלו. קופינג של הבריכה הוא לא רק הגימור שבו אתה יכול להחזיק כשצריך לצאת מהבריכה הקופינג הוא גם דרך מעוצבת לעזור,להגן ולשמור על בריכת השחייה שלך. לפיכך, חיוני להבין את הפונקציה של הקופינג, ואת האפשרויות הקיימות בשוק כדי לעזור לך לבחור את הקופינג המושלם שיהיה גם פרקטי וגם אטרקטיבי. קופינג הוא למעשה אבני הריצוף המשמשות כאבני שפה של הבריכה. בשל המיקום שלהן הן מועדות לשחיקה מהירה יותר, לרטיבות במידה והן קרובות לשפת הבריכה, חשופות לנזקי מזג האוויר ולכל הכימיקלים המשמשים לתחזוקת הבריכה לכן יש לתת את הדעת ולבדוק היטב באילו אבנים  תשתמש לבריכה שלך מבחינת עמידות,איכות, פרקטיקה ואסתטיקה. AVIA POOLS  משווקת ומתקינה את האבנים הטבעיות של חברת POOL STONES ! ישנם סוגים שונים של קופינג לבריכה אך החשוב ביותר שבסופו של דבר הבחירה שלך תשקף את האלמנטים הפיזיים והאסתטיים של הבריכה שלך. לכן, הכרחי למצוא איזון בין הפונקציונליות לקופינג שבו תשתמש. אם אתה רוצה להשיג את התוצאות האסתטיות הגבוהות ביותר עם יופי טבעי עבור נוף הבריכה שלך, אז כיסויי בריכה מאבן טבעית היא הבחירה הטובה ביותר עבורך. להלן כמה מהיתרונות שתוכל לקבל בבחירת אבן טבעית לבריכה שלך: 

 

קופינג לבריכה

1. אבן טבעית בטוחה יותר

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת על קופינג ואריחי ריצוף לבריכה מאבן טבעית הוא שהוא הרבה יותר בטוח מכל חומר אחר שתבחר לעבוד איתו (למעשה כל רצף שעבד פעם אחת עם האריחים שלנו לא מוכן לעבוד עם אריחים אחרים😊)  הוא מציע יתרונות בטיחות רבים, כולל האחיזה שהוא מעניק לכף הרגל שלך בגלל המרקם הנקבובי שלו. אבנים טבעיות עוברות דרגות שונות של טיפולי ליטוש וגימור, מה שאומר שהמשטח העליון של האבן יישאר גס, מה שיוצר מלכתחילה משטח שאינו מחליק. אבן טבעית תמנע מהרגליים הרטובות למעוד חזרה לבריכה עקב החלקה ובכך תיצור סביבה בטוחה לרוחצים. בשל המשטח הלא חלקלק, אפילו לצוללים  יש יתרון לנסות קפיצות ריצה קצרות עד ארוכות לפני הנחיתה בבריכה. גם ביום גשום שבו בעצם הכל הופך חלקלק, יש לך יתרון ללכת או אפילו לרוץ סביב אזור הבריכה. זה הופך אותו לעמיד להחלקה ובטוח בצורה משמעותית להליכה. שזה הפרמטר הראשון שעליך לבדוק כשאתה בוחר את הקופינג לבריכה.  

קופינג לבריכה

2.אבן טבעית עדיפה על בטון

מרבית האנשים נוטים לבחור בבטון באופן טבעי כהמשך לבניה בבית אך בטון נחשב לפחות אמין כשמדובר בקופינג לבריכה.אבן טבעית לעומת זאת עמידה הרבה יותר מבטון. הסיבה היא שהיא עמידה באופן טבעי לתנאי מזג אוויר השונים, ובכך מאריכה את חיי הקופינג של הבריכה שלך.

קופינג לבריכה

3. אבן טבעית היא נעימה ואסתטית למראה

אבנים טבעיות אסתטיות בצורה מדהימה, מה שאומר שהןישפרו את היופי הכללי של הבריכה שלך. כל אבן היא ייחודית בשל התהליך הטבעי של היווצרות הסלע המעניק דוגמה מובהקת מלכתחילה. בהיותה מלוטשת באופן מכני או כימי, כל אבן טבעית יכולה להביא לידי ביטוי את הדפוסים, הצבעים והסגנונות הייחודיים שלה. אבנים טבעיות על כיסוי הבריכה מגדילות את הזוהר והקסם הכוללים של בריכת השחייה שלך בהשוואה לכל חומר הגנה אחר לבריכה.

קופינג בריכות שחיה

4. זמין בעיצובים ובגדלים שונים על פי בחירתך וצרכיך

היתרון הגדול ביותר שכדאי לך לשקול בראש ובראשונה הוא שאבנים טבעיות זמינות בסגנונות ועיצובים שונים ובגדלים על פי הצורך. יש לך את החופש לבחור מכל אחד מאלה. האפשרות  שבה אתה יכול להתאים אישית את האבן שלך בהתאם לצרכים שלך ולדרך בה אתה רוצה שהבריכה שלך תראה. 

קופינג בריכות שחיה

מחפשים אבן טבעית ואיכותית לקופינג של הבריכה שלכם?

קופינג בריכות שחיה