מהו הזמן הטוב ביותר להתקנת בריכת פיברגלס ?

מהו הזמן הטוב ביותר להתקנת בריכת פיברגלס ?

בריכת פיברגלס

לבריכות פיברגלס יתרונות רבים על פני בריכות בטון ומתועשת. בריכת פיברגלס הינה בעלת תחזוקה נמוכה, מהירה להתקנה, דורש שימוש בפחות כימיקלים, בעל גימור חלק, עמיד במיוחד ובעל מראה אטרקטיבי ואלגנטי. בגלל כל היתרונות הללו, אולי תרצו להתקין בריכת פיברגלס בביתכם. אחת השאלות שאנשים שואלים לעתים קרובות היא מתי כדאי להתקין את בריכת הפיברגלס שלהם. יתרון נוסף לבריכות אלו הוא שניתן להתקין אותן כל השנה, ללא קשר לאקלים או לתנאי מזג האוויר בו אתם גריםבאופן כללי, לוקח שבוע עד עשרה שבועות לקבל אישור, תלוי איפה אתה גרים.לאחר קבלת ההיתר, התקנת הבריכה אורכת כשלושה עד חמישה שבועות. עם זאת, בעוד שניתן להתקין אותם כל השנה, ישנם יתרונות וחסרונות להתקנתם בעונות שונות.אם אתם מחפשים לקנות בריכת פיברגלס, הנה מידע שכדאי לדעת על התקנת הבריכה במהלך כל עונה.

בריכת פיברגלס
בריכת קומפאס XL TRAINER NOVA

התקנת בריכת פיברגלס באביב

יתרונות
1. התקנה בתחילת האביב מאפשרת לכם ליהנות מהבריכה לקראת הקיץ ⛱ היתרון הגדול ביותר של התקנת בריכת פיברגלס בתחילת חודשי האביב הוא שהבריכה שלכם תהיה מוכנה להנאתכם במשך כל עונת הרחצה.אם אתם  רוצים להתאים בצורה מושלמת את פתיחת הבריכה שלכם למזג אוויר חם, כדאי  להתקין את הבריכה שלכם במהלך חודשי האביב המוקדמים. גם אם ההתקנה מתחילה בחודשי האביב המאוחרים יותר, היא אמורה להיות מוכנה להנאתכם במשך רוב חודשי הקיץ.

חסרונות

 האביב הוא הזמן העמוס ביותר עבור מתקיני בריכות, ולכן יש להתקשר בזמן  ולהזמין בריכה והתקנה. אם לא תעשו זאת, ייתכן שתצטרכו לדחות את התקנת הבריכה שלך לחודשי האביב המאוחרים או אפילו הקיץ, תלוי עד כמה המתקין עסוק.הנטייה של מרבית האנשים היא לחשוב על רכישת והתקנת בריכה היא בתקופת האביב אך דווקא בתקופה זו ישנו עומס רב על מתקיני הבריכות ולעיתים גם במקרה של רכישת בריכה מחו"ל לוקח זמן ועומס באספקת הבריכה. 

 

חשוב לדעת

לא משנה באיזו עונה תבחרו להתקין את הבריכה צריך לזכור שלוקח בין חודשיים לשנה לקבלת היתר לבניית הבריכה. יש לקחת בחשבון את הזמן להיתר לטובת תחילת התהליך.

בריכת פיברגלס
בריכת קומפס דגם FUN 100 NOVA PEARL

התקנת בריכת שחיה בקיץ

יתרונות
1. אחד היתרונות בהתקנת בריכת הפיברגלס שלכם במהלך חודשי הקיץ הוא שיש מעט עיכובים בבנייה הקשורים למזג האוויר.אם אתם מחפשים להתקין את הבריכה בפרק הזמן המהיר ביותר, עם מינימום עיכובים, הקיץ הוא הזמן הטוב ביותר לעשות זאת.אינכם צריכים לדאוג מעיכובים הנגרמים משלג, טמפרטורות קפואות וגשמים עזים.

2. אפשר להשתמש בבריכה מיד בסיום ההתקנה 
היתרון הנוסף לבניית בריכה בחודשי הקיץ הוא שתוכלו להשתמש בבריכה מיד בסיום ההתקנה. אם יש לכם חימום סולארי לבריכה, חלון ההזדמנויות לשימוש בבריכה מתארך. למרות שאתם עלולים להחמיץ את עיקר עונת השחייה, היכולת ליהנות מהבריכה לפרק זמן קצר יכול להיות בונוס.

חסרונות
1. החיסרון בקנייה והתקנת בריכת פיברגלס במהלך חודשי הקיץ הוא שלא תוכלו להשתמש בפרק הזמן העיקרי  של עונת השחייה.אם אתם יכולים לחכות לשנה הבאה, אולי עדיף לכם לחסוך עוד קצת כסף ולבחור בהתקנה בסתיו או בחורף.

2.  החיסרון האחרון בהתקנת בריכה במהלך חודשי הקיץ הוא שהגינה אינה שמישה במהלך תקופה זו. לא תוכלו  לתת לילדים שלכם לצאת לשחק בחצר בזמן שצוות בנייה בונה את הבריכה שלכם.עבור רוב המשפחות, בקיץ הילדים נמצאים מחוץ למסגרות, בנייה בקיץ מכל סוג שהיא יכולה להכביד על ההתנהלות  המשפחתית. אם זה המקרה, ייתכן שהקיץ אינו הזמן הטוב ביותר להתחיל להפוף את הגינה לטובת התקנת בריכה. 

התקנת בריכת פיברגלס בסתיו

יתרונות
1. מזג אוויר נהדר להתקנה 🙂
אחד היתרונות בהתקנת הבריכה שלכם במהלך חודשי הסתיו הוא שמזג האוויר עדיין אופטימלי להתקנת הבריכה.הטמפרטורות הקרות טרם פגעו, והעונה הגשומה טרם החלה.אתם יכולים להשלים את הבריכה שלכם ללא חשש לעיכובים הקשורים למזג האוויר.

2. אין לחץ להשלים את הפרויקט
כשמתקינים את הבריכה במהלך חודשי הסתיו, אין מה למהר להשלים את הפרויקט. אומנם לא תוכלו להשתמש בבריכה כשהיא תושלם, מכיוון שבחוץ יהיה קר מדי. כך שאין את  הלחץ לדאוג אם עיכוב אכן יצוץ.התקנת בריכה במהלך חודשי הסתיו והחורף היא הזמן החופשי ביותר להתקנת בריכה, מכיוון שגם עם עיכובים, הבריכה שלך תתבצע לפני עונת השחייה הבאה עם הרבה זמן פנוי.

3. זמן נהדר לשתול ולעצב את סביבת בריכה
 להבדיל מעונת הקיץ ,יתרון נוסף להתקנת בריכת פיברגלס במהלך חודשי הסתיו הוא שמזג האוויר אידיאלי לשתילה כאשר הבריכה הושלמה.אתם יכולים לשתול עצים ולמקם שיחים וצמחיה. זה נותן לגינון שלכם זמן לגדול ולהתמלא, נותן לכם אזור מעוצב יפהפה סביב הבריכה שלם עד שעונת הבריכה הבאה תגיע.

 

5. לנצח את עליית המחירים בשנה הבאה
היתרון האחרון בקנייה והתקנת בריכת פיברגלס בסתיו הוא שאתה מנצח את עליית המחירים בשנה שלאחר מכן. רוב הספקים, בעיקר של האביזרים מעלים את המחירים שלהם בסביבות השנה החדשה.כניסה לפרוייקט הבריכה  לפני העלייה הזו יכולה לעזור לכם לחסוך כסף, מה שגם עוזר לשמור על מחיר הפרויקט שלך נמוך ככל האפשר.

חסרונות
אין! 
אין חסרונות להתקנת בריכת פיברגלס במהלך חודשי הסתיו, כל עוד אתה מבין שאין זה סביר שתוכל להשתמש בבריכה מיד.אם אתה נכנס עם התפיסה הזאת, הסתיו יכול להיות זמן מצוין להתקנת בריכת פיברגלס.

בריכת פיברגלס
בריכת פיברגלס מהמובילות בעולם של חברת COMPASS

התקנת בריכת פיברגלס בעונת החורף

יתרונות
1. הנחות מחוץ לעונה
אחד היתרונות הגדולים ביותר בהתקנת בריכת פיברגלס בעונה מחוץ לעונה הוא ההנחות בעלויות.אנשים רבים לא רוצים להתקין בריכה בסתיו או בחורף, כי אז הם צריכים לתחזק את הבריכה למרות שהם לא משתמשים בה או שהם חושבים שלא ניתן להתקין בריכה בחודשים אלו. כדי להעסיק את העובדים שלהן, חברות רבות להתקנת בריכה מציעות הנחות למי שאולי מוכן להתקין בריכה במהלך החודשים האיטיים יותר הללו, מה שהופך אותה לתקופה הזולה ביותר בשנה להתקנת בריכה.אם התקציב הוא גורם מרכזי בהחלטת התקנת הבריכה שלכם, סתיו או חורף עשויים להיות הזמן האופטימלי עבורך להתקנת בריכת הפיברגלס שלך.

2. אין למהר לסיים
יתרון נוסף להתקנת בריכת פיברגלס בחודשי החורף הוא שאין ממהרים לסיים את העבודה.כאשר אתם מתקינים את הבריכה שלכם באביב או בחודשי הקיץ המוקדמים, אתם ממהרים לסיים את הבריכה כדי שתוכלו להשתמש בה וליהנות ממנה. זה יכול להלחיץ אם יש עיכובים או השהיות.כאשר מותקנת לכם בריכה בתקופת החורף, יהיה מספיק זמן לסיים את הבריכה לפני שתתחיל עונת הרחצה, מה שמבטיח שלא תילחצו מכל עיכוב. 

3. יש לך את האביב לעיצוב סביבת הבריכה 
היתרון האחרון בהתקנת בריכת פיברגלס בחודשי החורף הוא שיש לכם את האביב לעיצוב סביבת הבריכה.האביב הוא זמן מצוין לשתול צמחים ודשא.זה עוזר להבטיח שלא רק שהבריכה שלם מוכנה לשימוש בקיץ, אלא שהגינון סביבה יתמלא והמראה יהיה מושלם.

 

חסרונות
1. עיכובים פוטנציאליים עקב מזג אוויר סגרירי
אמנם ישנם יתרונות רבים להתקנת בריכת פיברגלס בחורף, אך יש חיסרון גדול אחד: יכולים להיות עיכובים פוטנציאליים עקב מזג אוויר סוער.לא ניתן לשפוך בטון אם הוא קופא או יורד גשם, וייתכן שיהיה צורך להתקין חלקים אחרים כאשר האדמה מפשירה מעט.עם זאת, מכיוון שיש לכם מספיק זמן עד עונת הרחצה, לעיכובים הפוטנציאליים הללו לא אמורה להיות השפעה עצומה על הבריכה שלכם.

בריכת פיברגלס
בריכות פיברגלס למכירה