חימום סולארי לבריכה ציבורית מגן פתרונות חימום סולארי לבריכות ציבוריות חסכון מוכח בעלויות תפעול הבריכה
התקנת בריכה סולארית בהר גילה ירושלים

חימום סולארי לבריכה ציבורית מגן פתרונות חימום סולארי לבריכות ציבוריות חסכון מוכח בעלויות תפעול הבריכה

חימום סולארי לבריכת שחיה

חימום בריכה סולארי, לבריכות ציבוריות בבתי מלון, כפרי נופש, מקוואות הפועלת כל השנה  יכול להפחית במידה ניכרת את עלויות החימום החודשיות של בריכת השחייה. חימום בריכה מסורתי לפעילות כגון בית מלון, חדר כושר, בית ספר או מתחם דיור פירושו אלפי שקלים בעלויות אנרגיה מתמשכות. התקנת מערכת חימום לבריכה סולארית יכולה להפחית במידה ניכרת – או אפילו לבטל – את ההוצאות התקורה הגבוהות הללו. יתר על כן, מחירי הדלק והחשמל נמצאים כל הזמן בעלייה. אנרגיה סולארית תמיד תישאר חופשית, מה שהופך אותה להשקעה המושלמת עבור העסק שלך. פתרונות חימום הבריכה הסולארית של חברת מגן אנרג'י, זמינים עבור בריכות כלור ומלח, וAVIA POOLS המתמחה בהתקנת מערכות חימום סולארי לבריכות מתקינה  מערכות אלו בבריכות מקורות וחיצוניות.

חימום סולארי לבריכת שחיה
התקנת קולטי ספארק של מגן אנרג'י

הפעלת בריכה הפתוחה כל השנה היא עסק יקר. חשבונות אנרגיה ותחזוקה הם חלק בלתי נפרד ויקר מכל בריכה ציבורית, במיוחד כאשר הבריכה פתוחה כל השנה. בעזרת מערכת החימום הבריכה הסולארית של מגן  תוכלו לכווץ את הנטל של חשבונות האנרגיה, כמו גם להרחיב את סדר היום הירוק של הארגון. מאגרי הבריכות של מגן, שהוסמכו על פי כל הסטנדרטים הבינלאומיים העיקריים, הפכו לבחירה המובילה עבור אלפי מפעילי בריכות מסחריות פנימיות וחיצוניות ברחבי העולם.

מרכזי מים וספורט, מלונות ואוניברסיטאות מציעים לקהילות סביבם שירותים ושירותים שונים הכוללים בדרך כלל בריכה מקורה. במרכזים רבים ישנן מספר בריכות, שלכל אחת מהן הטמפרטורה והמטרה הנשלטות שלה. מרכזים אלה מספקים שירות קהילתי חיוני, המושך חברים מכל שכבות הגיל להתאמן, להתרועע ולבלות עם המשפחה, החברים והקבוצות. עם זאת, הפעלת מתקן כזה כרוכה באופן טבעי בצריכת אנרגיה גבוהה ובחשבונות חשמל גדולים. 

חימום בריכה סולארי
חימום בריכה סולארי הליוקול מגן בהרי ירושלים
חימום סולארי לבריכות ציבוריות
הקמת שדה סולארי עבור בריכת שחיה ציבורית בתקוע
חימום סולארי לבריכת שחיה
חימום סולארי צילום באדיבות: מגן אנרג'י
חימום סולארי לבריכת שחיה

מערכות חימום בריכות סולאריות משתמשות בקרינת שמש ישירה ומפוזרת. מכיוון שקרינת השמש קיימת בשפע ברחבי העולם, חבל שלא לנצל אותה לטובתנו, ולהפחית באופן משמעותי את חשבונות האנרגיה שלנו ולתרום להגנה על עולמנו על ידי צמצום טביעת הרגל הפחמנית שלנו וצריכת הדלק  שלנו. השקיעו בחימום בריכה סולארית למתקן שלכם היום והתחילו בחיסכון באנרגיה ממחר!

ל AVIA POOLS המתקינים המקצועיים ביותר המתמחים בהתקנת מערכות חימום סולארי של חברת מגן !