חימום סולארי בריכות שחיה מוסדיות וביתיות  חימום באמצעות אנרגיה סולארית של מגן -שאלות ותשובות
קולטים על גג

חימום סולארי בריכות שחיה מוסדיות וביתיות חימום באמצעות אנרגיה סולארית של מגן -שאלות ותשובות

חימום סולארי לבריכת שחיה
חימום סולארי לבריכת שחיה מוסדית ופרטית

רוצים לחסוך בעלויות חימום הבריכה? המקווה? בריכה ציבורית ?מערכות חימום המים הסולאריות של חברת מגן אקו־אנרג'י יכולות לחסוך 50% ויותר מחשבונות האנרגיה הקיימים. עם החזר השקעה מהיר, וללא עלויות תפעול שוטפות, זהו הפתרון  הכלכלי ביותר לחימום מי הבריכה! קולטי השמש הסולאריים שחברת AVIA POOLS מתקינה הם 100% ידידותיים לסביבה !!!!

ריכזנו עבורכם את השאלות הנפוצות אודות המערכת והתועלת הרבה ברכישה והתקנת מערכת זו! 

חימום סולארי לבריכות שחייה בייתיות
חימום סולארי לבריכות שחיה מגן Magen Eco Energy

מערכת החימום הסולארי של מגן (Magen Eco Energy ) נותנת פתרון יעיל ,חסכוני, נקי  וידידותי לסביבה ומאפשרת להאריך את עונת הרחצה ללא הוצאות עלויות חימום המים על ידי ניצול מריבי של אנרגיית השמש. יש ביכולתה לחמם כמויות מים גדולות לטמפרטורות הנדרשות לרחצה בבריכת השחיה הבייתית והמוסדית. 

 

לא מומלץ! כדי להבטיח יעילות מקסימלית של המערכת ואת קבלת מלוא האחריות על המוצר, המערכת מותקנת ע"י מתקינים  מוסמכים  מטעם AVIA POOLS !

המערכת מבוססת על מערך סוללות קולטי שמש תוצרת מגן המותקנים במקומות  כגון גג או פרגולה או כל משטח ישר ליד הבריכה המאפשר חשיפה לשמש.  בהתקנה אידאלית משטח הקליטה צריך לפנות דרומה או לדרום־מערב / דרום־מזרח (אך לעולם לא צפונה!)

לגג לא ייגרם שום נזק אם מותקנת עליו מערכת של צינורות בודדים. מערכת החימום הסולארי שאנו מתקינים  אינה מאפשרת למים להיאגר בין הקולט לגג. קולטי השמש  מעוגנים לגג על ידי מערכות עיגון מוגנות בפטנט שפותחו במיוחד כדי לפגוע בצורה מינימלית בגג, תוך כדי שמירה על גמישות מספקת להתקנה בלי לשרוט או לפגוע בשטח ההתקנה.

התחזוקה היא מינמילית עד אפסית. היא אטומה בפני מים ואבק. ניתנת בקלות לתיקון ללא צורך בהחלפת  משטח הקליטה וללא פגיעה בביצועים. 

לא. היא אינה צוברת אבנית והיא עמידה בפני קרינת UV כימיקלים וחומצות. 

בהחלט! אלה הקולטים הטובים ביותר למתקנים הדורשים מים חמים בכמות גדולה כל השנה. 

שטח הקולטים הדרוש לחימום הבריכה תלוי במספר גורמים : מקום גאוגרפי, כיוון הגג, סוג הבריכה וצורתה, תנאי האקלים וצורכי החימום שלך. 

מערכות החימום הסולרי של חברת מגן הוכיחו בפועל שהן מתפקדות כראוי גם אחרי 25 שנה בכל תנאי מזג אוויר!!!!!

 לא! קולטי השמש של מגן אינם נפגעים מקפאון , ובתנאי שאין במערכת מים. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם טמפרטורות נמוכות היא לרוקן את המערכת ממים. למערכות החימום הסולאריות של מגן יש מנגנון ריקון עצמי המאפשר ניקוז של המים מהקולט חזרה לבריכה כשמשאבת הסחרור אינה עובדת. החומרים הייחודיים שמהם מיוצר הקולט עמידים בפני תנאי האקלים הקיצוניים ביותר.

חימום סולארי לבריכת שחיה

מעוניין במידע נוסף ?

מוזמן להיכנס למדריך השלם שלנו לחימום סולארי 👈 כאן 

לקבלת יעוץ והצעת מחיר 

aviapools@gmail.com

חימום סולארי לבריכת שחיה
חימום סולארי לבריכות ציבוריות
הקמת שדה סולארי עבור בריכת שחיה ציבורית בתקוע
חימום סולארי לבריכת שחיה