בריכת שחיה עילית איכותית לקיץ של חברת LAGHETTO  האיטלקית
בריכת עילית LAGHETTO למכירה

בריכת שחיה עילית איכותית לקיץ של חברת LAGHETTO האיטלקית

החלטתם שחייבים בריכה לקיץ ואינכם מעוניינים  להשקיע בתכנון, בהיתרים ובפרויקט מורכב? בריכת עילית היא אופציה טובה לכל מי שרוצה להרכיב בתחילת העונה ולפרק בסיומה. אך גם בבריכות עיליות ישנן את הבריכות האיכותיות והטובות שיחזיקו לאורך שנים ומולן גם הבריכות המחזיקות לעונה אחת בלבד ואיכות פחות טובה. בריכת עילית LAGHETTO  האיטלקית היא התשובה למי שמחפש בריכת עילית איכותית ללא התפשרות. במאמר זה נתייחס לדגם החדשני POP שהתקנו במספר מקומות בארץ. 

בריכת עילית LAGHETTO למכירה
בריכת עילית LAGHETTO עם דק מסביב

אם החלטתם ללכת על בריכת שחיה עילית ולבנות סביבה דק חשוב לבחור בריכה איכותית שלא נקרעת ומתבלה עם השנים. הבריכה של LAGHETTO היא המתאימה ביותר למטרה זו. אל תתפשרו על בריכת עילית אחרת! 

בריכת עילית LAGHETTO למכירה
בריכת עילית LAGHETTO עם דק מסביב

LAGHETTO דגם POP

 דגם POP הוא  פרויקט חדשני בשוק הבריכות העולמי בתחום בריכות עיליות. התוצאה המתקבלת היא  עיצוב איטלקי מובהק. הקימורים המעוגלים הרכים, החיות של הצורה והצבעים יעניקו לגינה שלכם מגע של חיות ורעננות. הבריכות עשויות מבד אקסקלוסיבי מצופה Trevira ®. חומר עמיד נגד קרני UV, הודות לשימוש בתוספים מיוחדים המאטים את הבלאי של הבד. סקימר בריכת השחייה מחובר לקיר הבריכה ויש לו ראש צף המותאם למפלס המים, צריכת המים שלו של 360 מעלות מאפשרת ניקוי יסודי ביותר של המים, עם ביצועים מעולים לצדד בצריכת הסקימרים. בפנים יש לו סל סינון מראש (מסנן חול ומחסנית) או שקית מסנן מיקרופייבר. הוא מגיע עם סולם בטיחותי . 

בריכת עילית למכירה
בריכת LAGHETTO מגיעה במגוון צבעים רעננים ומדליקים! קרדיט צילום: LAGHETTO
בריכת עילית LAGHETTO למכירה
סקימר של בריכת LAGHETTO
בריכת עילית LAGHETTO למכירה
סולם של בריכת LAGHETTO
בריכת עילית LAGHETTO למכירה
בד הבריכה LAGHETTO

לפרטים נוספים והזמנות :