שאלת השאלות: איזה גודל בריכת שחיה ביתית לרכוש?
בריכות שחיה פיברגלס קרמיות למכירה

שאלת השאלות: איזה גודל בריכת שחיה ביתית לרכוש?

ההחלטה אודות גודל הבריכה תקבע בסופו של דבר לפי גודל הגינה או החצר שלכם וכמובן התקציב שלכם.  אולם יש כמה נקודות חשובות שכדאי שתעברו עליהן כדי להבטיח שהשטח שנבחר לבריכה יעמוד בכל היעדים שלכם.

  • מה המטרה של רכישת הבריכה?

איזה חלום הביא אתכם להחלטה לרכוש בריכה משלכם? אם דמיינתם את עצמכם שוכבים ליד מקור מים כשברקע שומעים מפל מים וציוץ ציפורים אז לא בהכרח אומר שאתם זקוקים לבריכה גדולה במיוחד בשביל זה. 

האם בדמיונכם ראיתם את ילדיכם לומדים לשחות בבריכה ? הפתרון לחובבי מים צעירים ומתקדמים כאחד תהיה בריכה גדולה יותר עם שילוב משטחי רביצה ואלמנטים שונים שיספקו את הצרכים לכל אחד מהגילאים. 

האם מטרת הבריכה שלכם היא שיפור הבריאות הכללית והכושר של המשפחה? במקרה הזה כדי לעשות שחיות  על הבריכה להיות ארוכה ודקה ומן הסתם תתפוס הרבה פחות מקום בגינה ועדיין תשרת את  המטרה הזו.גם אם שטח הבריכה שלכם קטן ועדיין ספורט ובריאות הוא מרכזי בחייכם מכשיר שחייה נגד הזרם יכול להוות פתרון נהדר. 

האם הגינה שלכם משמשת לבילוי חברתי ומשפחתי? האם מסיבות בריכה זה הקטע שלכם? האם אירוח הוא חלק מרכזי בחייכם? זה נהדר שיש בריכה גדולה שתעמוד ביעד זה, אך לא בהכרח שזה הגודל שנדרש למטרה זו. רוב האנשים שמסתובבים בבריכה לרוב לא שוחים בה. את עיקר זמנם הם מבלים בפטיו או במשטח שמסביב לבריכה. 

מי ישתמש בבריכה?

אם הבריכה מיועדת למבוגרים בלבד אז חזרו למטרת הבריכה שלכם כדי לבחור בצורה הטובה ביותר את הגודל שלה. כשבונים בריכת שחייה צריך לחשוב לטווח הארוך והעתידי!

חברים ובני משפחה מבוגרים או מישהו עם בעיית  ניידות? קחו בחשבון את נגישות הבריכה שלכם וחישבו זאת בגודל.גם כמות האנשים שאתם מארחים אמורה למלא תפקיד  כשאתם שוקלים את גודל הבריכה שתרכשו. 

מה גודל המעגל המשפחתי שלכם? ו/או מעגל החברים שלכם  אז כדאי לשקול את שטח הדק או הפטיו שתרצו לקבל סביב הבריכה, הדבר האחרון שתרצו  להרגיש זה שאין לכם מספיק מקום ליהנות מסביב לבריכה. 

מה המגבלות שלכם כיום?

בואו נסתכל קודם על מגבלות פיזיות. כמה מקום פנוי יש בגינה או בחצר שלכם? היכן הנכס מתחיל והיכן הוא נגמר? האם יש חלקים של הגינה שתרצו לשמור? אם כן, הבריכה שלכם תצטרך להיות בגודל המתאים או לעצב אותה כדי לעקוף את המגבלות הקיימות. כאמור, אל תשכחו את המרחב הנדרש מסביב לבריכה. 

בסופו של דבר מה שיכול לעזור בהחלטה אודות הגודל זה התקציב העומד לרשותכם הוא עשוי לעזור לצמצם את אפשרויות הגודל הפוטנציאלי.

בגדול חשוב לוודא שיש לכם בריכה גדולה מספיק כזו שתשרת את המטרות שלכם ובתקציב שנקבע מראש כשהמטרה החשובה מכולם שהיא להבטיח לכם הרבה קייצים מהנים.

 

ההחלטה אודות גודל הבריכה תקבע בסופו של דבר לפי גודל הגינה או החצר שלכם וכמובן התקציב העומד לרשותכם. אולם יש כמה נקודות חשובות שכדאי שתעברו עליהן כדי להבטיח שהשטח שנבחר לבריכה יעמוד בכל היעדים שלכם.

1. מטרת רכישת הבריכה

איזה חלום הביא אתכם להחלטה לרכוש בריכה משלכם? אם דמיינתם את עצמכם שוכבים ליד מקור מים כשברקע שומעים מפל מים וציוץ ציפורים אז לא בהכרח אומר שאתם זקוקים לבריכה גדולה במיוחד למטרה זו. 

האם בדימיונכם ראיתם את ילדיכם לומדים שחייה בבריכה הבייתית?הפתרון לחובבי מים צעירם ומתקדמים כאחד תהיה בריכה גדולה יותר עם שילוב משטחי רביצה ואלמנטים שונים שיספקו את הצרכים לכל אחד מהגילאים. 

האם מטרת הבריכה שלכם היא שיפור הבריאות הכללית והכושר של המשפחה? במקרה הזה כדי לעשות שחיות, על הבריכה להיות ארוכה ודקה  בריכת FAST LANE   שלנו יכולה להתאים לצורך זה היא מן הסתם תתפוס הרבה פחות מקום בגינה ועדיין תשרת את המטרה הזו.

הערה: גם אם שטח הבריכה שלכם קטן ועדיין ספורט ובריאות הוא מרכזי בחייכם  מכשיר שחייה נגד הזרם יכול להוות פתרון נהדר ! (למידע נוסף אודות מכשיר שחייה נגד הזרם)

האם הגינה שלכם משמשת לבילוי חברתי ומשפחתי? האם מסיבות בריכה זה הקטע שלכם? האם אירוח הוא חלק מרכזי בחייכם?זה נהדר שיש בריכה גדולה שתעמוד ביעד זה, אך לא בהכרח שזה הגודל הנדרש למטרה זו. רוב האנשים שמסתובבים בבריכה לרוב אל שוחים בה. את עיקר זמנם הם מבלים בפטיו או במשטח שמסביב לבריכה. 

2. מי ישתמש בבריכה? 

אם הבריכה מיועדת למבוגרים בלבד אז חזרו למטרת הבריכה שלכם כדי לבחור בצורה הטובה ביותר את הגודל שלה. כשבונים בריכת שחייה צריך לחשוב לטווח הארוך והעתידי. חברים ובני משפחה מבוגרים או מישהו עם בעיית ניידות? קחו בחשבון את נגישות הבריכה שלכם וחשבו זאת בשיקולי הגודל. גם כמות האנשים שאתם מארחים אמורה למלא תפקיד כשאתם שוקלים את גודל הבריכה שתרכשו.  מה גודל המעגל המשפחתי שלכם ו/או מעגל החברים שלכם אז כדאי לשקול את שטח הדק או הפטיו שתרצו לקבל מסביב לבריכה, הדבר האחרון שתרצו להרגיש זה שאין לכם מספיק מקום להינות מסביב לבריכה. 

3. מה המגבלות שלכם ?

בואו נסתכל קודם על מגבלות פיזיות. כמה מקום פנוי יש בגינה או בחצר שלכם? היכן הנכס מתחיל והיכן הוא נגמר? האם יש חלקים של הגינה שתרצו לשמור? אם כן, הבריכה שלכם תצטרך להיות בגודל המתאים או לעצב אותה כדי לעקוף את המגבלות הקיימות. כאמור, אל תשכחו את המרחב הנדרש מסביב לבריכה.  בסופו של דבר , מה שיכול לעזור בהחלטה אודות הגודל זה התקציב העומד לרשותכם, הוא עשוי לעזור ולצמצם את אפשרויות הגודל הפוטנציאלי. 

בגדול חשוב לוודא שיש לכם בריכה גדולה מספיק כזו שתשרת את המטרות שלכם ובתקציב שנקבע מראש כשהמטרה החשובה מכולם היא להבטיח לכם הרבה שחיות מהנות.